dilluns, 8 de juny del 2015

Led's Animats

La segona tasca que se’m va encarregar era arreglar un programa fet per arduino que amb l’ajuda de set Leds i un motor de lector de CD’s. En teoria el motor girava i els Leds, que estaven col·locats en una fila s’encenien de manera ordenada i feia una paraula. En aquest cas era “APPLAUSE”. Primer vaig desmuntar tot l’artefacte. Començant per la base i desprès desconectant l’arduino i els Leds. Un cop desmotat tot vaig provar el programa amb els Leds connectats a una protoboar. No va funcionar. Desprès vaig tornar ha provar un altre cop el programar però ara connectat amb resistències i tampoc va funcionar.
El següent dia vaig buscar si algu ja havia fet aquesta pràctica i si tenia el programa per arduino.

Aquesta és la prova que vaig fer 

El vaig trobar en aquesta pàgina:


Material utilitzat:
Placa Arduino UNO
Fila de Leds movils
Pila que subministra energia a l'Arduino
Base amb el motor de un lector de CD






1 comentari:

  1. Rúbrica:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1E5R7pWQwpmM4JH9iF82IlOrSj3Vv7fEDcnUdYvyVy08/edit#gid=0

    2
    1
    2
    1
    2

    2
    0
    2
    12

    ResponElimina