divendres, 5 de juny del 2015

Pràctica IBM PORTABLE






Quan vaig decidir mirar com funcionava aquest ordinador, el primer que hem van dir es que tenia un problema amb la font d’alimentació. Vaig estar unes tres o quatre setmanes desmotant l’ordinador portàtil que  hi havia al taller. El principal problema que tenia era que estava unit amb cargols philips de sis puntes. Per treure aquest cargols vaig haver de agafar la serra i fer un tall al mig del cap del cargol, per poder descargolar-los amb un tornavís pla.


Un cop trets tots els cargols vaig desconnectar la font d’alimentació de l’ordinador i la vaig provar. Vàrem veure que no funcionava i llavors vaig buscar quin era el problema però no el vaig trobar. Amb el professor vam decidir no tornar-lo a muntar i deixar-lo obert perquè així es pot veure com funcionaven els antics ordinadors portàtils.

1 comentari:

  1. Rúbrica: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1E5R7pWQwpmM4JH9iF82IlOrSj3Vv7fEDcnUdYvyVy08/edit#gid=0

    2
    0
    2
    2
    1

    1
    0
    1
    9

    ResponElimina