dilluns, 8 de juny del 2015

Modelatge 3D Blender (Ismael Kandy)

                               Memòria de la pràctica de tecnologia de 3r. Trimestre

A la classe de pràctiques de tecnologia he realitzat un modelatge 3D d’unes armes de guerra. El que he fet principalment ha sigut agafar a través de la xarxa d’internet dos imatges per donar-les una profunditat y una visualització en 3 dimensions. El programa que he utilitzat per fer aquesta tasca ha sigut el “Blender”, és un programa que serveix per modelar, animar i donar textures a les figures. La pauta que he utilitzat per modelar ha sigut la següent:


     Òbviament descarreguem la foto com he comentat abans i la inserim en el programa(Blender).

 
 
      El segon pas és posar en perspectiva i en front (In Front) l’escena on estem modelant.
  
     Amb el mode "Edit Mode" (On ficava amb posterioritat "Object Mode") i amb la vista Wireframe   situat a      la   part inferior del programa anem modelant un cub  per donar-li la forma desitjada.
    
    Anem incorporant cubs per fer les diferents parts de l'arma i finalment les unim seleccionant amb "Object       Mode" totes les peces Ctrl+P i segudament "Object". Així conseguirem que només tocar una part de             l'arma  o model 3D es moguin totes les peces  

A continuación os deixarè unes imatges del resultat de la meva pràctica:

 
 
Foto de l'arma AK-74
 
 
Foto de l'arma Kriss-Vector
 

Aquí os deixo uns links interesants de com ho he fet:

https://www.youtube.com/watch?v=bkvMbWhP_VQ
https://www.youtube.com/watch?v=lNwGXfVqt9s

2 comentaris: