diumenge, 13 de desembre del 2015

Problemes conectant la Raspberry a un monitor

He tingut bastants problemes amb la Raspberry Pi a l'hora de connectar-la a un monitor, i encara NO ho he solucionat. El problema es troba quan tu intentes connectar aquest dispositiu a un televisor amb HDMI o a un monitor VGA. Quan tu fas això, els dispositius com la televisor i els monitor no troben la senyal per un problema de configuració de la Raspberry Pi. Ara diré tot lo que he intentat per connectar-ho, però ha sigut inútil.

Intent de solució 1: Connectar la Raspberry a diferents monitors VGA

Al principi, la nostra Raspberry no tenia cap tipus de problema en connectar-lo a un monitor VGA, però després desendollar-lo un parell de vegades, la Raspberry va deixar de transmetre senyal.
Vaig intentar connectar la Raspberry a quatre monitors diferents amb sortida VGA, però ningun dels quatre monitors va mostrar la pantalla de la Raspberry Pi.
Vaig investigar per internet i vaig trobar que el problema venia de un archiu anomenat "config.txt", un archiu que es sobreescrivia sol, però vaig intentar trobar l'archiu en la meva targeta SD i no el vaig trobar perquè estava utilitzant l’instal·lador "NOOBS". Així que vaig intentar trobar altres solucions.

Intent de solució 2: Conectar la Raspberry a un televisor HDMI

Al veure que la Raspberry no anava en un monitor VGA vaig decidir emportar-me-la a casa i provar amb el meu televisor HDMI directament, sense necessitats d'utilitzar un adaptador HDMI-VGA.
El meu televisor va trobar un HDMI connectat, però deia que la imatge era incompatible i que o tenia senyal.

Intent de solució 3: Connectar la Raspberry a traves de internet

Llavors vaig provar com a últim remei utilitzar el protocol de connexió "SSH" per connectar la meva Raspberry al meu ordinador a traves de internet. Un altre intent inútil, ja que es complicat connectar la Raspberry amb aquest mètode, y no va trobar el dispositiu el meu ordinador. Pot ser perquè no vaig obrir els ports del meu router correctament, perquè no vaig posar els comandaments adequats...


Finalment vaig formatejar la micro SD i vaig posar-li dins el Raspbian Jessie, però continua sense funcionar a dia d'avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada