Blog que recull els treballs en programació i robòtica a l'Institut Badalona VII (Arduino, Lego Mindstorms, Raspberry Pi i impressió 3D). I a l'Institut Hipàtia d'Alexandria de Lliçà d'Amunt
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris processing. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris processing. Mostrar tots els missatges
dilluns, 4 de juliol del 2011
Getting Started\Processing.org
Doncs això. Com començar a programar amb processing: http://processing.org/learning/gettingstarted/
Etiquetes de comentaris:
processing
Subscriure's a:
Missatges (Atom)